close
تبلیغات در اینترنت
مقاله انگیزش و یادگیری

گیــــلان تــایــپ


  مقاله انگیزش و یادگیری   مقدمه بارها دیده شد دانش آموزانی که از لحاظ توانایی و استعداد یادگیری بسیار شبیه به هم هستند در پیشرفت تحصیلی تفاوت‌های زیادی با یکدیگر دارند. این تفاوت نه تنها در یادگیری درس‌های آینده آموزشگاهی بلکه در سایر فعالیت‌های غیر تحصیلی نیز به چشم می‌خورد. این جنبه از رفتار آدمی به حوزه انگیزش در روانشناسی مربوط می‌شود. (سیف،1371) بسیاری از نظریه پردازان انگیزش به افزایش توان انسان توجه دارند. در کاربرد در آموزش و پرورش بر احساس دانش آموز مبنی…

تماشای جزئیات بیشتر

! ما میدانیم شما چه چیزی نیاز دارید


گیلان تایپ با همکاری تایپیست ها و مترجمان با تجربه سعی در این دارد که بهترین و با کیفیت ترین کار را برای کسانی که به ما اعتماد کرده اند در سریع ترین زمان ممکن تحویل داده و اعتماد بیشتری را کسب نماید. انجام کلیه خدمات تایپ و ترجمه با کمترین قیمت و در کمترین زمان ! متون خود را جهت تایپ و یا ترجمه از طریق ایمیل یا تلگرام ما که در منوی ارسال سفارش می باشد ارسال کنید.

! شروع کن

خدمات ما نسبت به شما


طرحی از جنس الماس

تمامی طراحی ما استاندارد بوده و با بهترین کیفیت عرضه میشود

ارسال سفارشات

ارسال سریع سفارشات شما کمتر از یک هفته

تغییر در طراحی

شما میتوانید بعد از سفارش خود تغییراتی در طرح خود ایجاد کنید

ساخته شده توسط عشق

تمامی محصولات ما تمام عشق ساخته شده اند

مقاله انگیزش و یادگیری
بانک مقاله و آموزش نکات ورد، word، آفیس
مقاله انگیزش و یادگیری

 

مقاله انگیزش و یادگیری

 

مقدمه

بارها دیده شد دانش آموزانی که از لحاظ توانایی و استعداد یادگیری بسیار شبیه به هم هستند در پیشرفت تحصیلی تفاوت‌های زیادی با یکدیگر دارند. این تفاوت نه تنها در یادگیری درس‌های آینده آموزشگاهی بلکه در سایر فعالیت‌های غیر تحصیلی نیز به چشم می‌خورد. این جنبه از رفتار آدمی به حوزه انگیزش در روانشناسی مربوط می‌شود. (سیف،1371)
بسیاری از نظریه پردازان انگیزش به افزایش توان انسان توجه دارند. در کاربرد در آموزش و پرورش بر احساس دانش آموز مبنی بر ارزش داشتن و پرورش شخصیت او تأکید خاصی می‌شود. یکی از مفاهیم مهم مفهوم خود است. آگاهی نسبت به خود و داشتن خود پنداره خوب کلید بحث انگیزش و موفقیت است.
براساس این دیدگاه نظری که غالباً انسان گرایانه خوانده می‌شود، دانش آموزان باید در انتخاب و جستجوی یادگیری‌های جدید آزاد باشند. معلم نباید مدیری سلطه طلب باشد، بلکه باید پاسخگوی نیازهای دانش آموزان خویش باشد. همه اهمیت با دانش آموز است و معلم اهمیت کمتری دارد. معلمان باید دانش آموزان و رفتارهای آنها را بپذیرند و به ایشان اجازه کاوش و کشف بدهند و با ایجاد محیطی حمایت کننده امکان یادگیری واقعی را افزایش دهند. (گلاور، 1375)

 

برای دیدن بقیه مقاله بفرمایید ادامه ....

 

 




عضویت شما در کمتر از 30 ثانیه


براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : *

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
نام کاربری :
رمز عبور :
نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی

همین حالا ما را لمس کنید


. آیا شما برای ایجاد پروژه جدید با ما آماده هستید ؟ خیلی خوب . از طریق ایمیل و شماره تماس با ما درمیان بگذارید
ما در اسر وقت به سفارش شما رسیدگی میکنیم

123-456-6789